Sunday, January 31, 2010

KARNIVAL YANG MELETIHKAN AKU

Sampai je di sekolah, terkejut aku tiba-tiba je di belakang aku ada 4 ekor kuda sedang buat kawat... Hai kuda pun joins karnival ya...

Permainan pinbal yang menjadi tren zaman sekarang ni.. Sekali main rm5. Baik aku makan lagi bagus kenyang perut...

Yang ini gerai PIBG tu... Banyaknya makanan.. Sedap ke tak ya... Macam sedap... Rojak buah dia sedap rupanya.. Eh beli lagilah macam ni...

Cik Pah berani dekat-dekat dengan kuda tu ya... Sekali dia angkat kaki baru ko tau ya... Tak pun tiba-tiba je dia kiss he... Takutnya.... Kuda tu entah-entah dah berapa hari asik kawat kaki tak sempat deting dengan awek dia kot, kan dia ingat cik Pah awek dia nanti...Hee... Adoi... Panasnya cuaca kat sekolah ni, buat aku sakit kepala je... Balik-balik... Lagi lama di sini lagi cepatlah poket kering... Tak sempat pun nak tengok si Ciplos tu... Nak tengok hantu budak-budak ni baik aku tak payah masuk jelah... Tak pasal-pasal budak yang jadi hantu tu aku pulas-pulas telinganya bila aku geram nanti... Biar budak-budak tu taubat tak nak jadi hantu lagi... Haaaa!
Jahatnya aku.. Sebab dulu aku pernah masuk rumah hantu, lepas tu hantu tu geletek tengkok aku... Dahlah muka menakutkan, apa lagi aku ketuk-ketuk hantu orang tu dengan beg... Hantu tu siap cakap... Adoi kak janganlah main pukul-pukul... Haaa buat lagi... Lepas dari hari itu aku tak pernah lagi masuk rumah hantu...

No comments: