Tuesday, January 26, 2010

KARIPAP UNTUK MHI TV 3.

Malam tadi aku mendapat panggilan telefon dari D Selera untuk menyiapkan tempahan karipap untuk MHI TV 3. Seawal pukul 5.30pagi aku sudah banggun dari tidur untuk mengoreng karipap ini... Nasib baik DR spoting nak tolong hantar ke pejabat D Selera seawal pukul 6.00pagi... Nasib baik tak banyak... Kalau dia mintak 500 biji hingga 800 biji aku terpaksa panggil pembantu.. Heee... Terutamanya jiran-jiran akulah yang rajin-rajin itu... Aduh penatnya cari duit ni ya... Kepada Ally Iskandar dan Zakiah Anas selamat menjamu selera dengan karipap ciptaan aku ya...

6 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Wah! Hebat anak sedara aku nih! Semoga terus sukses! Ko kena cari pekerja la klu dh byk tempahan mcm ni.. nanti nk menjahit lagi... waduh!!!

Teman Setia Anis said...

Mak aku kata kalau mesin tepung tu kecik sangat, mak suruh pakai mesin getah kat kg.. Haa... Lawaklah mak aku tu... Alhamdullilah rezeki murah pulak tahun ni... Mungkin tahun ni tahun aku kot... Tahun Harimau tukan tahun aku

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Ni la masanya ko mengumpul duit.. rezeki tak putus2..Alhamdulilah, berkat ko rajin mengamalkan surah Al-Waqiah.

Mama Miraki said...

salam...

nampak sedap aje karipap tu yea....

Teman Setia Anis said...

Eh tak perasan ada tamu pulak. Mama Miraki ya... Selalu menerjah blog Mama Miraki gak... Tapi mungkin tak perasan sebab dtg tak di jemput tu yg mengintai dari tirai je... Heee.. Lepas ni nak dtg bge salam lah pulak...

Mama Miraki said...

hehehehhe...mama kan suka meraua-rayau gi blog orang...