Monday, January 25, 2010

CERITANYA BEGINI...

Oleh kerana auntie M dah tertanya-tanya kenapa dengan ruangan komen aku tu, biarlah aku cerita kat sini ya.. Sejak akhir-akhir ni aku sentiasa berebut2 broadband dengan am... Jadi aku bagi canlah kat dia nak guna.. Dah nama pun guna together2kan... Al -kesahnya line tak berapa cantik sejak beberapa hari ni... Nak posting pun tak boleh... Tu yang aku benggang sangat... Last2 aku jahit baju custemor lagi bagus... Dan gambar atas tu aku dah siap jahit baju custemor aku nak pakai ujung bulan ni... Tu yang aku tak buat apa-apa kat blog aku ni... hari ni je baru o.k sikit line... Am cakap pukul 3pagi line cantik... Tak kuasalah aku nak berjaga sepanjang malam gara-gara nak tunggu line cantik..


Inilah broadband aku yang aku rasa nak campak kat dinding je... Bayar mahal-mahal tapi lembab sangat.... Nak tengok blog sendiri pun terkial-kial.... Gerrrr... Sabarkanlah iman hambamu ini ya allah...

4 comments:

~ Mummy Gee ~ said...

potong jer .... heheh.... saya guna wifi stremyx kat rumah so far tak de masalah...speed mmg tip top... selalu serentak 3 org access pun ok gak...

Teman Setia Anis said...

Terlebih dahulu, t.kasih kerana Mummy Gee sudi singgah di blog saya ni... Sebenarnya anis dah pun apply kat TM nak guna wifi stremyx... Tapi dah dekat setahun Tm senyap je tak bagi respon balik... TM kata line kat tempat kita org ni kena curi wayer kabelnya... Tapi bila rujuk kat pemaju, benda tu dah ganti lain... Tu yg tunggu2 lama sangat ambik broadband tu...

Mama Miraki said...

butik kat mana yea...boleh tempah baju...

Teman Setia Anis said...

Butik...Haa... Butik tak ada kak.. Ala buat bisnes kecil-kecilan kat rumah je...