Thursday, January 14, 2010

CONTEST BARU PULAK!!



Http:/kamera x buruk.blogspot.com/2009/12/contest-baru-pulak.html) Jom joins contest ni sebelum akhir bulan ni..



Haaa...! Akhirnya aku ada waktu untuk joins contest foto black and white ni... Bolehkan..? Betul ke apa yang aku buat ni.. Untie MM sila komen ya.. Entah macam mana aku tiba2 berminat nak turut serta pulak untuk menyemakan blog kamera x buruk ni... Hee..Jadi inilah gambar black and white yang aku ada.. Jangan gelak korang ya... Gambar ni di ambil waktu aku kecik-kecik dulu.. Gambar ni dah lebih dari 34 tahun yang lalu.. Lebih kurang sekitar tahun 1976.. Ini saja gambar buat kali pertamanya aku tengok kamera di dunia ini. Lepas tu bila ambik gambar lagi, gambar-gambar semuanya berwarna... Dan ini sajalah foto kenang-kenangan yang tinggal masa aku kanak-kanak dulu... Zaman dulukan susah, nak ambik gambar pun kena menaiki bus ke bandar yang memakan masa lebih kurang 1jam..

Oklah.. Seterusnya aku nak tag 2 orang yang belum di tag oleh sesiapa.. Cik Mat Som dan Cik Hamidah... Ok Bye.. Jangan lupa ya joins contest ni sebelum akhir bulan ni.. Manalah tau kot-kot dapat TV ke kamera ke... Boleh tambah kolexsi...


1 comment:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Eh... I love this pix!!!! bukan senang tau bleh simpan pix zmn kanak2 ni... ok pasni pegi bagitau penganjur (kameraburuk) link URL dan penyertaan ko ni kT dlm ruangan KOMEN contest blog dia tu.