Thursday, March 15, 2012

Bersama Rangkaian prodak YUYU LUNA SKIN CARE... Mengikuti kursus rawatan rezdung di Pandan Kapitel...


Sempena cuti sekolah beberapa hari ni..  Aku meluangkan masa untuk mengikuti kursus Rawatan Rezdung di kedai sahabatku Datin Rozeta selaku Pengasas Prodak YUYU LUNA SKIN CARE...  Alhamdulillah...  Dah selesai menjalani ujian praktikal dan bolehlah memulakan perniagaan..  Dan dlm rangka untuk memperomosikan prodak ini yg baru nak bermula..  Aku adalah sebahagian dari anak didik yg bakal mempromosikan prodak ini yg x lama lagi akan keluar di majalah2 tempatan...  Tunggu kemunculannya...  Tapi bukan muka aku yg keluar kt majalah ya...  Prodak ni jea...






 Datin Rozeta yg sebaya dgn ku berusaha gigih demi menjayakan projek terbarunya ini..  Semangatnya membuatkan aku bangga dengan usahanya untuk membantu menaikan semangat ku..  Dalam sesi latihan ni pun dia tidak mudah jemu mengajar peserta2 sampai aku boleh merawat pelanggan yg dtg ke selonnya..  Aku sendiri pun mcm x percaya dlm 2hari saja aku dah boleh merawat pelanggan yg dtg ke situ...  Rasa teruja seketika waktu itu...  Memang sudah lama aku nak cuba sesuatu yg baru dlm hidupku ini...  Dan ini adalah sebahagian dari minatku..











Aku dan Siti Hanim




Prodak YUYU LUNA SKIN CARE

Waktu ni Datin Rozeta sedang mengajar teknik2 membuat fecial. Model ni memang x kesah klu aku masukkan gambarnya kt fb dan blog aku ni...  Dah mintak kebenaran..  Waktu inilah yg kami terpaksa menghafal skil fecial...  Naik lengguh juga jari jemariku dibuatnya..  Tapi best...  Bila dpt peluang aku jadi model jea...  Hiiii...  Seronok sgt2 bila org belai2 muka aku time ni...  Memang dah lama x membelai muka mcm ni...  Biasa main cuci2 jea kt rmh... Keluar segala kekotoran di muka...  Bila time sesi latihan, nampak mcm mudah... Rupanya....   Salah skil jea...  Mak datin ni tegur...  Hiii...Bila kena tegur mulalah bleng kejap..  Lupa semua skil...  Yg ingatnya 1...  2....  3...  point..  Bila time point jea tah mana2 jea kita org pointkan time sesi latihan tu...  Tapi bila dah mahir...  Rasa seronok plk...  Hilang perasaan putus asa tu..









Sudah beberapa hari ni aku memulakan perniagaan ini...  Alhamdulillah sambutan dari pelanggan mengalakkan...  Ternyata ramai org memang tercari2 prodak untuk rawatan rezdung ini...  Dan servis yg aku buat tertakluk kepada pelanggan sama ada aku kerumah pelanggan atau pelanggan dtg ke rumah ku..  Servis yg dikenakan sebanyak Rm 45 bagi Cool Mask dan Rm35 Mask biasa.  Dan semua rawatan adalah menggunakan prodak YUYU LUNA SKIN CARE.









Jika anda mempunyai masalah gatal2 di muka dan hidung,  elok sgtlah menggunakan prodak ini..  Selepas saya menggunakan prodak ini...  Apa yg saya rasa,  masalah gatal2 di hidung telah pun tiada..  Dan kulit muka saya dlm masa 5hari sudah mula sekata dan licin... Dan ketika melakukan solat saya sudah tidak mempunyai masalah gatal2 di muka lagi...   Anda bila lagi.. 

Bagi sesiapa yg berminat untuk membeli prodak YUYU LUNA SKIN CARE ini bolehlah menghubungi saya di tel: 0173999563 
Pn Anis...



Saya juga menyediakan rawatan rezdung ke rmh anda...  Tapi sekitar Lembah Kelang sahaja ya...  

3 comments:

Mat Som Sadona said...

Pak Cik sentiasa mendoakan kejayaan kau Anis

Semoga 2012 Anis akan dilimpahi rezeki yang melimpah ruah. Amin ya Robbal alamin.....

Teman Setia Anis said...

Ada org ni bagi aku tip untuk berjaya dlm hidup... Waktu keseorangan jgn lupa berzikir suhanallah 33X. alhamdulillah 33X dan astakfirullah 100X... Bila aku hari2 amalkan.... Alhamdulillah rezeki dtg dari sudut yg x disangka2... Dlm thn ni allah bagi apa aje yg aku mintak... Memang syukur sgt2.. Lebih seronok sambutan dari kwn2 mengalakkan.. Sambil jual jus delima aku promosi rawatan resdung plk... Waktu x ada pelanggan aku jahit baju... Dapatlah sikit2 kumpul duit cik.. Lepas ni nak turunkan ilmu pada sedara2 yg minat nak buat rawatan resdung ni.

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Makcik pun doakan kejayaan kau Nak..
Mudah-mudahan rezeki kau bertambah berlipat kali ganda.. Amin.