Monday, March 15, 2010

JERAM POMSON HULU LANGAT



Bagi mengelakan blog ni mcm tak berpenghuni dan takut jin pulak yang duduk dalam blog aku ni maka aku meriah-meriahkanlah blog aku ni dgn cerita aku dan apa yang aku buat semalam.... Almaklum sajalah jin dekat sini sekarang semua tgh mengamuk dan duduk menumpang kat badan orang tak mustahil pas ni nak menumpang kat blog org pulak...
Semalam seperti yang aku janjikan dgn anak-anak nak bawak mereka mandi-manda di jeram telah aku tunaikan... Ditemani salah seorang jiran aku Illa dan anaknya pun aku bawa bersama... Apa yang menduka citakan aku time mandi manda tu si kakak telah memecahkan cermin mata aku.... Aduh! Sedihnya... Macammanala nak memandu kereta tanpa bercermin mata.... Memang pagi ni kepala ni mcm nak pecah akibat tak bercermin mata... Duit lagi... Nak kena tempah cermin mata barulah ari ni.. Ni pun tak boleh cerita panjang-panjang, rasa mata ni sakit menghadap komputer ni... Rasa pening-pening lalat... Silau dah bertambah pulak tu... O.k ya jumpa lagi...

2 comments:

HAMIDAH said...

cik idah...
nampaknya nasib kita sama la anis.. cuti ni kami pun terpaksa melayan si ila buat cermin mata baru maklumlah power dan silau melonjak naik...sabar-sabar...

Teman Setia Anis said...

Tulah cik Ida, kalau cermin mata boleh beli rm10 ke ok gak... Ni beratus tu yg x lalu... Nak marah anak x guna juga benda dah berlaku...