Saturday, January 16, 2021

NTDOT makanan pelengkap yg luar biasa.

     
MD7 NTDOT


 Assalamualaikum.. Kali ni saya nak kongsikan berita gembira buat semua pembaca. Di mana sejak saya join di Syarikat Win Impact Network Sdn Berhad, banyak rezeki dari segi kesihatan dan kewangan. Kesihatan yg dulu kurang baik, Alhamdulilah kini saya hidup dgn gaya sihat setelah mengamalkan makanan tambahan NTDOT. 


     NTDOT adalah gabungan seni sains dan tumbuh²an.  Dulu asalnya saya tertarik dgn penerangan dari Dr Mahadi yg selalu suka bercerita tentang khasiat daun2 herba. Lama kelamaan saya lebih rajin membaca dan menonton video² beliau. Tertarik dgn penerangan berkaitan produk yang diceritakan. Lebih² lagi produk yg kaya nutrisi.  Makanan  pelengkap untuk tubuh badan yg kita perlukan.  

     Bila saya baca dan fahami, semua ada dlm NTDOT ni. Makanan sunah yg terpilih...  Wau menarik ni. Ada kurma, madu, durian belanda, buah tin, delima, sarang burung walit, alovera, Stevia, daun kelor dan buah goji. Mula² bila doktor ckp harga NTDOT ni rm100. Rm180 dapat 2kotak dan layak menjadi ahli. Biasalah mana ada makanan tambahan yg murah. Klu ada pun kurang berkualiti. Harganya pun pada saya berpatutan.  Tak lama selepas itu, saya terpandang kotak tu di rmh kakak saya di kg. Jadi saya bertanya. Kt mana kakak beli. Rupanya, pakcik saya ada menjualnya. Masa tu belum sempat nak berjumpa pakcik lagi. PKP plk...

    Bulan 8, mak mentua dtg. Saya jaga mak mentua  saya yg x berapa sihat sebulan. Dlm tempoh tu, mak mentua asik merintih sakit itu sakit ini. Dan setiap mlm minta diurut. Sampai satu masa dah mengantuk sgt bukan urut kaki dia, tapi tilam yg diurut😂😂. Saya pun rasa mcm dah x berdaya ditambah plk saya menjahit baju. Jadi kebetulan masa tu saya rasa kena cuba untuk memberi mkn NTDOT kepada mentua saya dan saya pun nak mkn juga. Jadi bermulalah episod watssap pakcik di Johor. Selepas mkn, mak mentua demam dan kerap kencing. Mak mentua saya ni semua sakit ada. Kencing manis, darah tinggi, buah pinggang, jantung. Berat berlebihan, kolesterol. Mula2 tu risau juga. Mak mentua jadi demam. Dan saya plk lenguh satu badan pada awalnya. Rupanya itulah tindak balas. Bermulanya pembongkaran sakit rahsia dlm badan. Selang beberapa hari, saya terkejut bila tengok mak mentua berjln x pakai tongkat. Elok je jln masuk ke bilik air. Bersyukur panjang mak mentua. Lepas dari itu, saya dah x bangun mlm untuk mengurut mak mentua lagi. Dia pun boleh tidur lena selepas itu.

   Saya pula, dekat sebulan juga pening.. Tapi saya stay teruskan juga mkn NTDOT tu. Alhamdulillah, hilang sakit kepala. Period asalnya dia kacau. Tapi bulan seterusnya period cantik je darahnya. Nampak darah cair kemerahan mcm segar. Sakit kepala yg saya tanggung selama ini hilang. Yg paling seronok, saya dah x tercungap-cungap dan kaki saya yg selalu krem sebab menjahit pun dah hilang. Masalah darah rendah saya pun dah x ada. Klu tidak, kerap juga saya mengalami pening yg sampai x boleh bangun. Apa yg tambah mengembirakan, nak bangun duduk solat pun senang. 

  Terima kasih Dr Mahadi atas cerita2 yg disampaikan. Alhamdulillah bukan setakat itu saja. Dlm 3 bln lebih lepas saya join ahli, rezeki saya mencurah2. Tak sangka hasil saya berkongsi cerita, ramai org keling pun nak mencuba. Akhirnya saya dah jadi perunding kesihatan Win Impact Network Sdn Berhad. Dari Ruby saya upgrade ke diamond. Kini saya dikurniakan lebih dari 100++ org ahli dibawah rangkaian saya. Permintaan tinggi sampai kadang stokist pun kehabisan stok. Masyaallah tabarakallah.. Sungguh luar biasa penangan NTDOT.  Rezeki dari Allah yg tak disangka². Dari main² siapa sangka boleh dpt bonus hasil memperkenalkan produk kesihatan kepada kenalan.  Jadi, sahabat2 diluar sana yg ada masalah kesihatan,apa pun, cubalah iktiarkan mkn NTDOT ni. Ramai yg sembuh mutlak setelah mengamalkan NTDOT ni. Masalah poket kering pun Inshaa Allah akan bertambah selepas join bersama saya di Win. Jadi kepada sesiapa yang berminat boleh je hubungi saya:

 Puan Anis ditalian 0173999563.
Jumpa anda dipuncak kejayaan.
*[ TESTIMONI PESAKIT JANTUNG, DARAH TINGGI, GOUT DAN BUAH PINGGANG KRONIK ASBAB AMALKAN NTDOT KESIHATAN KINI DGN IZIN ALLAH TELAH DIANUGERAHI KESEMBUHAN MUTLAK ]* "


No comments: