Sunday, December 19, 2010

Cerita ku sepanjang 2010..

Beriadah.... Tempat yg sering aku kunjungi untuk merelistensionkan otak aku yang dah stress..
Tempat yang tenang dan damai... Sesekali kena bersenam, baru badan rasa sihat... Baru boleh kerja dengan relax.

Jalan-jalan di Tmn Tasik Permaisuri... Masing-masing dah kekenyangan makan donut Big Apple...

Ha! Kalau semua nak tahu.. Binatang nilah yang belakon dalam filem Zoo yg Lan pet2 cakap2 dengan haiwan tu...

Bawak anak-anak jalan-jalan di Zoo Negara time cuti-cuti sekolah ni... Kebetulan husben kawan kerja kat zoo ni jadi dapatlah free masuk...

Marlia Tengku Sabree tengah sibuk berceloteh di atas pentas... Cuaca agak mendung time ni, jadi taklah terasa panas sangat... Lepak hampir 45minit di situ.

Ni gambar artis yang anak aku sibuk sangat suruh ambik gambarnya. Aku tak tau nama dia ni sapa... Tapi anak2 aku panggil dia Tirana... Nama dalam slot drama. Masa di Jom Hebohlah ni...

Baju ni aku yang reka sempena majlis geraduasi masa di IKBN dulu. Ni masa aku ambik gambar ni, masa hari perpisahaan kanak2 tadika kemas tempat Syahir belajar.

Syahir sambut ulang tahun ke 5 di sekolah tadikanya...

Inilah hasil rekaan aku yang menang time sukan tu... Penat nak siapkan semua ni, pakainya sekejap je...

Ni masa beraya di rumah pakcik Baharuddin di Renggit... Nilah kerja aku setiap kali aku ke Renggit. Merembat buah kelapa gading pakcik akulah...

Dari kiri adik iparku Faiezah,Mak mertuaku,kak long dan yg oren tu akulah...

Memori terindah mak mertuaku bersama cucu-cucunya... Pada 1saywal. Ada cucu-cucu yang tak sampai lagi..

2 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Bilalah aku nak merasa lagi hasil jahitan ko ya? Jauh bebenau! Cantik ko jahitkan baju2 bebudak tu.

Teman Setia Anis said...

Cantik! Semoga bertambah cantik2 di masa-masa akan dtg...