Monday, December 28, 2009

STEAMBOOT UNTUK KAK YATIE


Wahai kak yatie ku sayang, inilah steamboot yang kak yatie teringin nak buat business tu.. Putri jangan lupa bagi kak yatie tengok blog akak ni ya... Semoga menjadi pembakar semangat untuk dia terus gigih berusaha untuk memajukan kehidupannya.. Sesungguhnya dengan semangat dan usaha yang gigih serta diiringi doa, insallah allah akan sentiasa memberi kepada hamba-hambanya yang sentiasa mengingatinya... Jangan putus asa dalam mengharungi kehidupan ini... Selagi kita masih bernyawa, teruskan kehidupan ini dengan penuh bersemangat... Senyum selalu walau kita diselubungi seribu masaalah ya...


2 comments:

Miss Mirror a.k.a Sam said...

mudah-mudahan u all terus berjaya! senyum selalu walau diselubungi seribu masalah? Kira ala2 pramugari or miss world la tu.. senyum2 selalu.. kalau aku mmg tak pandai nk menipu diri sendiri... entah ler sbb tu aku kena happy selalu. Ok.. amalkan doa2 yg aku dh upload kt blog aku tu ya.. Doa tu dari Cik Oden.. utk penghilang kesedihan. Sgt bagus doa tu kalau rajin amalkan. InsyaAllah tidak disempitkan dgn hutang piutang (kalau ada).

Teman Setia Anis said...

Hai! Ko kat mana ha...? Kat ladang kenggro lge ke...? Aku tunggu gambar koala bear yang entah bila ko nak upload tu...